Marriott Business Council Türkiye, Meme Kanseri Farkındalık Ayı Kapsamında Umuda Pedal Çevirdi

Marriott Business Council Türkiye, Meme Kanseri Farkındalık Ayı’nda erken teşhisin önemine dikkat çekmek ve toplumsal farkındalık oluşturmak amacıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı. Büyükada’da gerçekleşen “Pembe Bisiklet ve Farkındalık Yolculuğu” buluşmasında Marriott International Türkiye’ye bağlı otellerin üst düzey kadın yöneticileri umuda pedal çevirirken aynı zamanda bağış topladı.

 

 

Marriott International Türkiye’ye bağlı 14 otelin, 34 kadın çalışanı Meme Kanseri Farkındalık Ayı’nda buluştu. Büyükada’da gerçekleşen “Pembe Bisiklet ve Farkındalık Yolculuğu” organizasyonunda Marriott International iş ortakları “Pembe ile Umuda Pedal Çeviriyoruz” sloganıyla ve pembe kıyafetleriyle bir araya gelerek pedal çevirdi. Büyükada’nın eşsiz doğal güzellikleri ve sessiz sokakları arasında ilerleyen bisiklet korteji, ada sakinleri ve günübirlik ziyaretçilerden büyük ilgi ve destek gördü.

 

Sosyal Sorumluluğu Teknoloji ile Buluşturan Bağış Modeli

 

Etkinliğin en dikkat çeken yönlerinden biri de modern teknolojiyi sosyal faydayla birleştiren bağış modeli oldu. Katılımcılar, attıkları her fiziksel adımı ve çevirdikleri her pedalı, uygulama aracılığıyla bağışa dönüştürdü. Bu dijital bağış platformu sayesinde, Kansersiz Yaşam Derneği’ne destekte bulunuldu. Ayrıca 14 otel, Meme Sağlığı Derneği (Memeder) için de bağış kampanyası düzenledi. Marriott Business Council Türkiye, farkındalık ayı boyunca bağışlarını sürdürmeye devam edecek. Bu anlamlı buluşma ile Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında dayanışmayı güçlendirirken hem de toplumsal farkındalık adına umut dolu bir mesaj verdi.

 

Ayrıca kontrol Edin

VODAFONE, DÜNYA MÜŞTERİ DENEYİMİ GÜNÜ’NDE PAYDAŞLARIYLA “HER GÜN DAHA İYİ BİR DENEYİM” HEDEFİNİ KUTLADI

Müşteri deneyimini her alanda iyileştirmeyi hedefleyen Vodafone, Dünya Müşteri Deneyimi Haftası’nı bu yıl da çalışanları, …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.