QNET 2024 YILINA BÜYÜME HEDEFİ İLE GİRİYOR
150’den fazla ülkede Bağımsız Temsilcileri ile faaliyet gösteren QNET,
2024 yılında pazarın dinamizmine inanıyor.
QNET, 2024 yılında da Türkiye’de kadınların ve Z Kuşağı‘nın sektöre ilgisinin artmasına yönelik projeler gerçekleştirmeyi sürdürecek.
Sağlıklı yaşama katkıda bulunan ürünler sunan Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketi QNET, 2023 yılında küresel doğrudan satış sektöründe büyümesini sürdürdü.
QNET, sektördeki büyümeyi teşvik etmek ve en iyi uygulamaları benimsemek amacıyla Türkiye Doğrudan Satış Derneği’ne de üye oldu. Sektördeki dayanışmayı büyütme ve iş süreçlerine ortak çözümler geliştirme hedefiyle QNET Türkiye Rusya ve Orta Asya Bölge Genel Müdürü Cem Geyik, 2024 yılından umutlu olduklarını belirtti.
Geyik, “QNET, 25. yılını geride bırakırken doğrudan satışta rol modeliyle büyümesini sürdürecek. Yeni girişimcilerin cesaretlendirilmesi ve bölgesel konumunun güçlendirilmesi için çalışmalar yürütmeye devam edeceğiz. Heyecan verici ve dinamik bir pazardayız. Özellikle Z kuşağı ve kadınların doğrudan satış sektöründe daha fazla yer alması için projelerimizi artıracağız” dedi.
TÜRKİYE DOĞRUDAN SATIŞ PAZARI YÜZDE 33 BÜYÜDÜ
Türkiye’de doğrudan satış sektörünün bir önceki yıla oranla yüzde 33’den fazla büyüdüğüne dikkat çeken Cem Geyik, sözlerini şu şekilde sürdürdü: “Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu (WFDSA) verilerine göre, Türkiye’nin doğrudan satış sektörü küresel ortalamanın üzerinde büyüyerek etkileyici bir performans sergiledi. Lüks segmente ve kişisel bakım ile yaşam ürünlerine talebin yükseldiğini görüyoruz. Bu büyüme, yeni neslin sadece doğrudan satış şirketlerinin sunduğu benzersiz ürün ve hizmetleri keşfetmekle kalmayıp, aynı zamanda sektörü gelecek vaat eden bir girişim olarak gördüğünü bizlere gösteriyor. DSD üyeliğimizle sektörün büyümesine ve iş birliğine önemli ölçüde katkıda bulunmayı hedefliyoruz”.
QNET, Türkiye’de kadınların finansal okuryazarlıklarının artırılması için eğitimler vermeye ve girişimci olmaları konusunda yüreklendirmeye devam ediyor.
QNET Hakkında
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 26 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. ‘Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir’ (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur.
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye, Doğrudan Satış Derneği ‘gümüş’ üyesidir.