Market ile Yeme İçme Çözümlerini Buluşturan BonVeno, Alışveriş Alışkanlıklarını Değiştiriyor
Yaklaşık 35 yıldır perakende sektöründe öncü girişimler yapan Metro Türkiye, kalitesini ve güvencesini mahalle içerisinde son tüketicilere yakın noktalara taşıyan yepyeni bir yatırıma imza attı. BonVeno mağazaları, market ve yeme içme çözümlerini bir arada sunan hizmet anlayışı ile tüketicilerin günlük ve haftalık alışveriş ihtiyacını karşılayacak.
BonVeno girişimini, yeni nesil mağazacılık anlayışıyla hayata geçirdiklerini ifade eden BonVeno Türkiye Genel Müdürü Eda Özkan, “Hem market ürünlerini hem de her öğün için pratik ve kaliteli yeme içme çözümlerini tek bir çatı altında toplayan mağazalarımız, geniş ürün gamını ulaşılabilir fiyatlarla müşterilerle buluşturuyor. 2024 yılı itibarıyla toplam 350 milyon TL yatırım rakamına ulaşacak olan girişimimizin hedefi 1.000’den fazla mağaza açmak” dedi.
30 Nisan 2024, İstanbul – Türkiye’ye yatırım yapan ilk uluslararası perakendeci unvanıyla 1990 yılında faaliyete başlayan Metro Türkiye, ülkemizde güçlenerek sürdürdüğü yolculuğa yeni bir yatırım ile devam ediyor. Perakende sektöründeki başarılı deneyimini BonVeno ile mahalle arasına da taşıyan şirket, günlük ve haftalık market alışverişi ve yeme içme çözümlerini de tek çatı altında toplamış oldu.
“Alışverişte Yeni Alışkanlık O” mottosuyla hizmet veren BonVeno, şehir yaşamında zaman kazandıran pratik çözümlerle farklışıyor. Gıdadan ev ve kişisel bakım ürünlerine tüm temel ihtiyaçları müşterilerine sunan BonVeno, aynı zamanda her öğün için pişmiş ya da pişime hazır ürünler sunuyor. Bu lezzetleri, mağaza içinde ve dışında yer alan oturma alanlarında tüketebilme imkânıyla alışverişi keyifli bir molaya dönüştüren BonVeno, yıl sonunda 50, 5 yıl içinde ise 1.000’den fazla mağaza ile hizmet alanını genişletmeyi hedefliyor.
Ülkemizde yeme içme sektörünün bir numaralı iş ortağı olarak büyümelerini sürdürdüklerini ifade eden Metro Türkiye CFO’su Aslı Aracıoğlu, “Toptancı market kimliğimiz ile profesyonellere yönelik odağımız güçlenerek devam ediyor. Bu alanda da öncü ve yenilikçi girişimlere de imza atıyoruz. Gerçekleştirdiğimiz araştırmalarda gördük ki tüketicilerimizin hız ve pratiklik ihtiyacı gün geçtikçe artmakta. Evlerine yakın noktalarda gerçekleştirdikleri alışverişlerde hazır yemek, kahve gibi ihtiyaçlarını da giderebilmek onlar için önemli. Hem tüketime hazır yeme içme çözümlerini hem de market ürünlerini tek bir çatı altında toplayan BonVeno mağazalarımız, işte bu anlayışla hayata geçirdiğimiz en yeni girişimimiz” dedi.
Hedef 5 yılda 1.000’den fazla mağaza
BonVeno’nun daha çok günlük ve haftalık alışverişe uygun ürün çeşitleriyle mahalle içerisinde hizmet verdiğini kaydeden BonVeno Türkiye Genel Müdürü Eda Özkan, “Hem çeşit çeşit market ürünlerini hem de her öğün için pratik ve taze yeme içme çözümlerini tek bir çatı altında toplayan yeni nesil mağazalarımız, geniş ürün gamını ulaşılabilir fiyatlarla sunuyor. Müşterilerimiz burada sadece temel market ihtiyaçlarını karşılamakla kalmıyor, marketle kafeyi bir araya getirip bunu keyifli bir molaya da dönüştürüyor. Mağaza içi ve dışında bulunan oturma alanlarımızda müşterilerimiz lezzetli ve kaliteli yeme-içme çözümlerimizin tadını keyifle çıkarabiliyor. 2024 yılı itibarıyla toplam 350 milyon TL yatırım rakamına ulaşacak olan organizasyonumuzun hedefinde 5 yılda 1000’den fazla mağaza açmak yer alıyor. İlk BonVeno mağazamız geçen yıl haziran ayında Bostancı’da açıldı. Bostancı, yalnızca bizim değil aynı zamanda dünya genelinde de açılan ilk BonVeno mağazası. Bugünse İstanbul’da tam 16 mağazamızla hizmetteyiz. Arka arkaya kapılarını açan mağazalarımızla yine dünyada en hızlı yayılımı gösteren BonVeno ülkesi, Türkiye oldu. Hedefimiz yeni mağaza yatırımları ile daha fazla kişiye ulaşmak” dedi.
Alışverişte yeni alışkanlık
Sunduğu ürünlerle BonVeno’nun ayrışma noktalarından da bahseden Eda Özkan, “Mağaza kapılarımızı 07.30 itibariyle misafirlerimize açıyor; 22.00’a kadar onlara ‘hoş geldiniz’ demeye devam ediyoruz. Büyüklüğü 85 ila 200 metrekare arasında değişen mağazalarımızda 2.500 ila 3.000 çeşit ürün bulunuyor. Örnek vermek gerekirse; meyve sebzeler mevsiminde olmasının yanı sıra Metro’nun kalite ve güvencesiyle reyonlarımızda yer alıyor. Aynı zamanda Metro farkıyla %100 izlenebilirlik imkanıyla reyonda gördüğünüz bir elmanın, mağazaya ulaşana kadar olan yolculuk bilgisine sahip olabiliyorsunuz. Ayrıca yıkanmış kullanıma hazır haldeki paketli taze sebze meyveler de mağaza içerisindeki soğuk ürün dolaplarında hız arayan müşteriler için alternatif oluşturuyor. Bunun yanında BonVeno’da tüm beslenme şekillerini oldukça geniş ürün çeşitliliğiyle karşılıyoruz. Organik, bitki bazlı ve glutensiz birçok ürünümüze de ulaşabiliyorsunuz.
Bunların yanı sıra taze et çeşitlerini hem fiyatıyla hem de Metro kalitesiyle raflarımızda sunuyoruz. Şarküteri, peynir reyonumuz da yine geniş ürün gamıyla yer alıyor. Sofralarda pratik bir alternatif olarak börek çeşitlerinden pizza ve pideye, lahmacundan meyve sebzeye ve temizlenmiş paketli balık çeşitlerine kadar birçok donuk ürüne de mağazalarımızdan ulaşmak mümkün” diye konuştu.
Pratik ve lezzetli yeme içme çözümleri
Sunduğu güleryüzlü hizmetle “Alışverişte Yeni Alışkanlık O” dedirten BonVeno’da, sabah sıcak kruvasan, simit, çörek, ekmeği mağazada pişirilmiş taze sandviç, tost çeşitleri gibi seçenekler sabahları okula ya da işe giden tüketici kitlesinin işini oldukça kolaylaştırıyor. Bunun yanında BonVeno’ya özel hazırlanan makarnalar, pide, pizza, sosisli sandviç gibi lezzetler de çok talep görüyor. İster BonVeno’da ister evde ya da iş yerinde Türk mutfağının geleneksel lezzetlerinden nohutlusundan kavurmalısına pilav; dünya mutfaklarından mac&cheese’den tavuklu noodle’a dakikalar içinde ısıtarak yenilebilecek pratik lezzetler de BonVeno mağazalarında sunuluyor. Ek olarak, günümüzün en çok tüketilen içeceklerinden olan kahve çeşitleri, oldukça ulaşılabilir bir fiyatla mağazalarda sunulurken sütlü tatlı, kek, frambuazlı çörek gibi tatlı atıştırmalıklar da BonVeno misafirlerinin en beğendiği ürünler arasında yer alıyor.