Setur, En İyi Müşteri Deneyimini Sunan Tur Operatörü Seçildi

Setur, En İyi Müşteri Deneyimini Sunan Tur Operatörü Seçildi

Koç Topluluğu şirketlerinden Setur’un müşteri memnuniyeti konusundaki kaliteli, yenilikçi ve özenli yaklaşımı ödülle taçlandı. Setur, sektörün en saygın ödüllerinden olan ALFA Awards 2024’te, Tur Operatörleri kategorisinde “En iyi müşteri deneyimini sunan marka” unvanıyla birinciliğe ulaştı.

Seyahatin önündeki engelleri kaldırarak hayatları zenginleştiren Setur, Marketing Türkiye tarafından düzenlenen ALFA Awards 2024’te Tur Operatörleri kategorisinde “Müşterilerine en iyi deneyimi sunan marka” olarak birinciliğe layık görüldü.

Bu yıl dokuzuncu kez gerçekleşen ALFA Awards kapsamında 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te yapılan törende, yıl boyunca müşterilerine en iyi deneyimi sunan markaların başarıları onurlandırıldı.

Törene katılarak ödülü alan Setur “Setur Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Ömer Özkan Şakar, “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını anlamak ve beklentilerini aşmak için sürekli olarak kendimizi yeniliyoruz. Amacımız müşterilerimize sadece bir hizmet sunmaktan öte, gelişen ve farklılaşan bir deneyim yaratmak. Bu çabalarımız sonucunda, “En iyi müşteri deneyimini sunan marka” olmaktan büyük bir gurur duyuyoruz” dedi.

Akadametre Research and Strategic Planning iş birliğiyle gerçekleştirilen ALFA Awards, Türkiye’de deneyim tasarımı alanında en prestijli ödül olarak kabul ediliyor ve kazanan markalar uluslararası standartlara dayalı bir metodoloji ile belirleniyor. Türkiye genelinde rastlantısal olarak seçilen bir örneklemle yapılan kapsamlı araştırmada; müşterilerin markayı deneyimleme istekleri, iletişim ve ilişki boyutları ile markanın bilinirliği gibi parametreler inceleniyor.

“En iyi müşteri deneyimini sunan marka” Setur Turizm ve seyahat sektöründeki 59 yıllık deneyimiyle, insan odaklı bir yaklaşımla müşteri deneyimi standartlarını her geçen gün daha da iyileştirmek üzere çalışmalarını sürdürüyor. Müşterilerine en iyi ve en kapsamlı seyahat deneyimini sunmayı amaçlayan Setur; Türkiye genelindeki geniş hizmet ağı, şube ve yetkili satış acenteleri, 22 farklı lokasyonda 55 noktadaki duty free hizmetleri, 1.500’e yakın personeli ve özenle seçilmiş anlaşmalı otelleriyle beklentilerin ötesinde bir tatil deneyimi sunmaya odaklanıyor.

Dijital çağa öncülük etmek amacıyla online satış kanallarını tüketici ihtiyaçları doğrultusunda sürekli güncelleyen Setur, setur.com.tr ve Setur mobil uygulaması, kullanıcı dostu arayüzleri, ChatGPT destekli Seyahat Asistanı aracılığıyla geniş hizmet yelpazesine akıllı ve hızlı erişim olanaklarıyla seyahati daha erişilebilir hale getiriyor.

Kalitesi ISO 9000-2001 standartları ile tescilli olan Setur; dijitalleşme ve kişiselleştirilmiş seyahat deneyimleri gibi sektörde öne çıkan eğilimlere odaklanarak yatırımlarını bu alanlarda değerlendiriyor.

SETUR HAKKINDA

1965 yılında Koç Topluluğu bünyesinde kurulan Setur, turizm alanında yurt içi ve yurt dışına dönük tur operatörlüğü ile otel satışı, IATA uçak bileti satışı, vize hizmetleri, kongre ve seminer organizasyonları ve yurt dışı eğitim başlıklarında hizmetler sunuyor.

Duty Free işletmeciliğinde Türkiye’nin lider ve en yaygın markası olan Setur Duty Free, kara sınırları, deniz limanları ve havalimanlarıyla 22 bölgeye yayılan yaklaşık 22 bin metrekarelik alanda, 55 mağaza işletmeye devam ediyor.

Ayrıca kontrol Edin

sahibinden.com ilk Sürdürülebilirlik Raporunu yayınladı

sahibinden.com ilk Sürdürülebilirlik Raporunu yayınladı sahibinden.com Sürdürülebilirlik Raporu ile “daha iyi bir gelecek” için üstlendiği …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.