Bigchefs, Türkiye’nin En Değerli Markaları Arasında!
Türkiye’nin lider tam servis restoran zinciri markası BigChefs*, BrandFinance tarafından yayınlanan, Türkiye’nin en değerli ve en güçlü 125 markasının yer aldığı rapora, tek restoran markası olarak 82. sıradan giriş yaptı.
Türkiye’nin yerel grafiklerini çağdaş lezzetlerle birleştirerek güçlü bir marka hikayesi yazan BigChefs, dünyanın lider marka değerleme merkezi BrandFinance tarafından piyasaya sürülen “Türkiye’nin En Değerli 125 Markası” listesine bu yıl ilk kez giriş yaptı. BigChefs, 82. sıradan listeye girerek marka gücünü ve sürdürülebilir kalıcı olarak tescilledi.
Bu yıl listeye giren 24 yeni marka arasında yer alan BigChefs, Türk restoran sektöründen listeye giren tek marka olarak, yerelden küresele uzanan yolculuğunu da bir kez daha kanıtlamış oluyor.
1996 yılından bu yana pazarlama ile finans arasında köprü kurma hedefiyle faaliyet gösteren BrandFinance, küresel ölçekte yürüttüğü analizlerle en değerli ve en güçlü markaları ortaya koyuyor. Türkiye raporu ise bu yıl 31 ülkede 41 sektör ve 170.000’in üzerinde hile içgörüsünü kapsayan kapsamlı bir şekilde birleştirilebilir.
BrandFinance raporları yalnızca bir listelenmiyor; aynı zamanda marka oluşturmak bir gereklilik haline geldiği günümüz koşullarındaki markaların taşıdığı ekonomik ve kültürel değeri yansıtıyor. Sektörde destek ve ilham veren olarak BigChefs’in de bu prestijli listeye dahil olması, yalnızca sektörde kayıtlı değil, aynı zamanda markalaşma vizyonunun, müşteriyle kurduğu güçlü bağın ve yurt dışında büyüme sisteminin bir sonucu olarak öne çıkıyor.
Türkiye’nin markalaşma potansiyeline ve küresel rekabet avantajına dikkat çekme BrandFinance raporunda; inovasyon, müşteri güveni, sürdürülebilirlik, dijital yeterlilik ve sosyal sorumluluk gibi kavramlar, değerli markaları gözden geçirme temel nitelikler arasında öne çıkıyor. BigChefs bu süreciyle hem Türkiye’de hem de yurt dışında kalıcılığını sürdürerek, Türk gastronomisini küresel ölçekte temsil eden önemli markalardan biri olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.
*2022 yılında yayınlanan Deloitte “Türkiye Yemek Hizmeti Pazar Raporu”na göre.
BigChefs Hakkında
2007 yılında Ankara’da kurulan BigChefs, ilk günden itibaren misafir memnuniyetine vererek kısa sürede Türkiye’nin önde gelen restoran zinciri markası haline geldi. Bugün bünyesinde bulunan NumNum, NumNum by Streetfood, Buselik ve Kaicy markalarıyla, 2 Mayıs 2025 tarihinde Türkiye 30 şehirde 127, yurt dışında 10 ülkede 13 mağaza ile toplamda 140 şubeye sahiptir . Yerel ürün, yerel lezzet, kadın üretici ve sürdürülebilirlik kavramlarını menü ve hizmet anlayışında yaratıcı şekilde düzenleyen BigChefs, 2014 yılında ilk yurt dışı şubesini Dubai’de ve ilk mağaza Avrupasini 2019’da Frankfurt’ta açılan küresel bir marka olma yolculuğunu başlatmıştır. 2016 yılında Taxim Capital’den gelen destek fonuyla hızla büyüyen BigChefs, 2023 yılında halka arz olmuştur. BigChefs’in mağazaları, menüsü ve yeniliklerine ilişkin bilgi edinme için www.bigchefs.com.tr’yi ziyaret edebilir ve Instagram’da da @bigchefscafe hesabını takip edebilirsiniz.
Güncel Haber Platformu Son Dakika Haberler